Lammart

Zwroty i reklamacje

1.
Reklamacja

Prosimy o opisanie przyczyny reklamacji, wskazanie daty zakupu i daty wystąpienia wady. Należy również podać swoje imię i nazwisko, adres, adres e-mail oraz wskazać numer zamówienia i nazwę produktu.

Następnie całość należy dołączyć do niezgodnego z opisem lub uszkodzonego produktu razem z dowodem zakupu i odesłać na adres:

Lammart Martyna Wojdyła, Braciejówka 128, 32-300 Olkusz.

2.
Zwrot produktu

Zgodnie z obowiązującym prawem czas na złożenie reklamacji to 14 dni. Prosimy o napisanie nam o chęci odstąpienia od umowy, dołączenie dowodu zakupu i przesłanie razem z nieużywanym produktem pod adres:

Lammart Martyna Wojdyła, Braciejówka 128, 32-300 Olkusz.

3.
Przesyłka dotarła uszkodzona?

Prosimy o sfotografowanie jej i przesłanie zdjęcia mailem na adres: lammart.antyki@tlen.pl.

Zwrócimy Państwu pieniądze i dopilnujemy, żeby sprawa nie powtórzyła się w przyszłości.

Pin It on Pinterest